donderdag 1 april 2010

Gezinsuitbreiding...

Ik heb al twee hele lieve poezen en ben daar heel blij mee, maar gisteren is dit uitgebreid naar drie. Ze heet Bella en is ongeveer 2 jaar oud. Ze is werkelijk prachtig met haar turkoise ogen en strepen. Wel nog een beetje bibberig en bang voor de nieuwe omgeving. Gelukkig begint ze al een beetje aan mij te wennen, maar het huis onderzoeken is haar nog te veel. Voor nu heb ik daarom de zolderkamer voor haar ingericht en doe ik af en toe de deur open om haar te laten snuffelen. De andere katten blijven dan beneden. Die hebben het al lang in de gaten dat er iets nieuws in huis is. Remo snuffelt aan de zolderdeur en wilde net erg graag naar binnen. Hij moet helaas nog even wachten, totdat Bella zich zeker genoeg voelt. Ik hoop dat ze zo vrij snel zal wennen en het hier prettig gaat vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten