zondag 28 maart 2010

Lentekriebels


De eerste lentedagen hebben hun intrede gedaan. De bolletjes bloeien naar hartelust. De katjes steken hun wollige kopje weer op. Het is lente! Ik weet niet of jullie dat ook altijd hebben, maar ik krijg opeens weer zin op hard te lopen, het huis schoon te maken, taarten te bakken en natuurlijk buiten te werken. Eerder toverde ik mijn balkon altijd om, maar dit jaar heb ik een hele tuin om aan te leggen. Wat een geluk! Ik ben dus wellustig op het internet aan het zoeken naar alles wat ik in mijn tuin wil aanplanten. Dat is al een hele lijst. Vandaag kwam ik op een wel zeer handige site terecht, waar per maand de klussen in de tuis staan beschreven. Handig, dus kijk in de tuinkalender
Al dromend struin ik het internet af, op zoek naar de ideale cottagetuin. Er is veel keuze, waar moet ik beginnen? Dit jaar zaai ik alleen, volgend jaar gaat het gras eruit en creeer ik ook zo'n sprookjesachtig kronkelpaadje omringd door een bloemenweelde. Tips zijn welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten